UNDER ARMOUR Matchplay Polo Boy´s

Žádná varianta není skladem, vyberte z variant k objednání.

1 090,00 Kč

872,00 Kč

Dostupnost: K objednání

- Nové chlapecké golfové polo značky Under Armour.

- Složení: 88% polyester a 12% elastan

- Nabízené velikosti: YXS, YSM, YMD, YLG a YXL

- Barevné varianty: Zeleno-černá a Červeno-černá

- Chlapecké golfové polo má žebrovaný límec a logo značky je umístěno na levé straně hrudníku.

- Tkanina skvěle odvádí vlhkost a pot a rychleji schne, což Vám zajistí větší komfort.

- Tkaniná chrání Vaše dítě před škodlivými slunečními paprsky a UV faktorem 50+.

- Anti-odor technologie zabraňuje vytváření zápachu a ničí bakterie, které zápach způsobují.

- Značka Under Armour vznikla v roce 1996 v USA. Založil ji Kevin Plank hráč amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu. Vadilo mu, že si musí neustále převlékat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaujalo ho však to, že jeho kompresní šortky zůstávaly během tréninku i zápasu suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně funkčních sportovních triček. Po skončení studia navrhl svůj první prototyp kompresního trika, které zároveň odvádělo nepříjemný pot, místo aby jej nasávalo a pomáhalo tělu regulovat tělesnou teplotu. Značky jako je Nike, Adida a Reebok ho brzy začaly následovat. Později začala společnost Under Armour spolupracovat s týmy amerického fotbalu. Velkým zlomem pro značku byl rok 1999, kdy společnost Warner Brothers kontaktovala Under Armour s nabídkou podílení se na vybavení dvou jejich filmů, Vítězové a poražení a Náhradníci. V roce 2000 společnost začala oblékat XFL football league. Roku 2003 vyšla první televizní reklama s mottem, kterého se společnost drží dodnes „Protect this House´´. V roce 2007 otevřela značka Under Armour první obchod s kompletním sortimentem v obchodním centru Annapolis mall v Marylandu. Dnes má společnost několik obchodů kromě USA i v Kanadě, Číne a dalších 39 zemích světa.

Související produkty