Under Armour HeatGear Comp

Žádná varianta není skladem, vyberte z variant k objednání.

1 090,00 Kč

872,00 Kč

Dostupnost: K objednání

- Nové pánské termo triko značky Under Armour.

- Složení: polyester/elastan

- Nabízené velikosti: S, M, L a XL

- Barevné varianty: Bílá a Černá

- Pánské kompresní triko se stretchovýmii vložkami v podpaží, které poskytují dostatečnou ventilaci.

- HeatGear tkanina je dostatečně pohodlná k nošení po celý den.

- Triko chrání pokožku před škodlivými slunečními paprsky a faktorem 30+.

- Anti-odor technologie zabraňuje vytváření zápachu a ničí bakterie, které zápach způsobují.

- Tkanina skvěle odvádí vlhkost a pot a rychleji schne, což Vám zajistí větší komfort.

- Značka Under Armour vznikla v roce 1996 v USA. Založil ji Kevin Plank hráč amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu. Vadilo mu, že si musí neustále převlékat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaujalo ho však to, že jeho kompresní šortky zůstávaly během tréninku i zápasu suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně funkčních sportovních triček. Po skončení studia navrhl svůj první prototyp kompresního trika, které zároveň odvádělo nepříjemný pot, místo aby jej nasávalo a pomáhalo tělu regulovat tělesnou teplotu. Značky jako je Nike, Adida a Reebok ho brzy začaly následovat. Později začala společnost Under Armour spolupracovat s týmy amerického fotbalu. Velkým zlomem pro značku byl rok 1999, kdy společnost Warner Brothers kontaktovala Under Armour s nabídkou podílení se na vybavení dvou jejich filmů, Vítězové a poražení a Náhradníci. V roce 2000 společnost začala oblékat XFL football league. Roku 2003 vyšla první televizní reklama s mottem, kterého se společnost drží dodnes „Protect this House´´. V roce 2007 otevřela značka Under Armour první obchod s kompletním sortimentem v obchodním centru Annapolis mall v Marylandu. Dnes má společnost několik obchodů kromě USA i v Kanadě, Číne a dalších 39 zemích světa.

Související produkty